  • Data: 2003-10-26 06:37:38
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bnevdi$1ev$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marcin Olender wrote:

    > tylko uwagę, że powszechnym jest gnębienie ludzi, którzy słuchają muzyki.
    > Taki tam polski zwyczaj, że nie należy pozwolić, co by się ktoś za dobrze
    > czuł, bawił itp.

    A baw się do woli, tylko nie zmuszaj innych do słuchania tej
    swojej zabawy.

    >Żulom pod klatką to nie podskoczy, ale jak sąsiad słucha za
    > głośno, to naśle na niego policję i Bóg wie co jeszcze.

    Skoro kulturalne prośby nie skutkują. Tak to już jakoś jest, że do
    wykonawcy niekulturalnych zachowań zwykle nie docierają kulturalne
    prośby.

    >Mam wrażenie, że
    > jest w tym element jakiejś zemsty, złości, nie wiem. Podobnie imprezy -
    > każdy raz na jakiś czas ma prawo sie zabawić

    Jasne. Tak, żeby nie przeszkadzać innym. Podpowiem, że są specjalne
    miejsca, gdzie Twoje zabawy nie powinny nikomu przeszkadzać:
    dyskoteki, kluby.

    >i ten jeden raz

    Teraz to jeden raz, a w poprzednim zdaniu "raz na JAKIŚ czas"? Na
    jaki? Wszyscy sąsiedzi mają prawo poimprezować, czy tylko Ty? I ile to
    już będzie razy w roku?

    >sąsiedzi jakoś
    > przeżyją, nawet jeśli oznaczac to ma niewyspanie.

    No to to jest szczyt chamstwa. Ale przecież już od początku cały list
    zapowiadał taką chamską kulminację.
    Zastanów się nad tym, co piszesz. Ja mam nie spać, bo jakieś
    towarzystwo chce się bawić?! A egoistyczne towarzystwo co ma mi do
    zaofiarowania w ramach poświęcania?

    >alternatywa - domek na wsi.

    I to dobry pomysł. Wyprowadź się na wieś, kup duża działkę, żby
    przypaskiem nikt nieświadomy Twych aspołecznych zachowań nie pobudował
    się za blisko.

    > I tak nawiasem zauważam, że muzyki _należy_ słuchać głośno.

    A słuchaj, jak chcesz byle by nie przeszkadzać innym.
    Kup sobie słuchawki, no albo ten domek na wsi, o którym sam piszesz.

    > dopiero prawidłowo odbiera muzyke i całe jej spektrum. Zakazując "melomanom"

    Ten cudzysłów bardzo trafiony.

    > słuchania muzyki na odpowiednim poziomie głośności odbiera się im
    > przyjemność z odbioru.

    I znów egoizm, egoizm i egoizm do kwadratu. Co z "melomanami"
    odbierającymi przyjemność snu i wypoczynku?

    Renata