  • Data: 2003-10-25 18:27:09
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:bne07f$btn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Margarita" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko.
    > ?
    >
    > Ja wezwałam Straż Miejską. Skończyło się mandatem dla sąsiadki-melomanki.
    > bynajmniej nie było to po 22 - dokladnie miedzy 11 a 12 w południe.:-)

    Czy to samo mam zrobić sąsiadom, którzy mi wiercą w mózgu od 8 rano w
    sobotę? Jak ktos sobie słucha muzyki, to Ty słuchaj swojej, a nie faszyzm w
    państwie wprowadzaj. Nie wolno słuchać, nie wolno się śmiać, nie wolno
    chodzić - a oddychać głośno to psze pani wolno? Dlaczego ludziom akurat
    muzyka tak przeszkadza, a nie samochody, alarmy, awantury i inne hałasy?

    Pozdrawiam (całe stado ;-) )

    --
    Depi.