  • Data: 2003-10-26 11:41:57
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bnf192$ld9$1@korweta.task.gda.pl...

    > No ja .... nie nie nie bede przeklinal ...

    No i słusznie. Świadczy to bowiem o braku kultury,

    > Gosciu melomanem to napewno nie
    > jestes ...

    No skoro tak twierdzisz, to pewnie masz rację.

    > Muzyke slucha sie tak jak powinno a nie : _nalezy_ sluchac glosno

    Hmm... Jeżeli muzykę słucha się tak, jak powinno, a powinno słuchać się
    głośno to prostu sylogizm prowadzi do wniosku, że powinno słuchać się
    głośno, prawda?

    > Mowisz ze nalezy sluchac glosno np Chopina ? A moze Bacha ? A moze Mocarta
    ?

    Chopina i Bacha na pewno. Co do Mocarta, to nie mogę się wypowiadać, bowiem
    takiego nie znam. Może faktycznie Mocarta słucha się cicho?

    > Zadnej muzyki nie powinno sie sluchac GLOSNO...

    No to, kurcze, muszę chyba wyprowadzić z błędu tych wszystkich muzyków, co
    uparcie graja jakos tak głośno. Może jakąś kampanie uświadamiającą
    zorganizujesz, żeby załozyli jakieś filc na fortepiany i skrzypce, o kotłach
    nie wspominjąc ( a nawet trójkątach! nie uwierzycie, ale trójkąt potrafi sie
    przebić przez całą orkiestrę i tak, że nic poza nim prawie nie słychąc!
    Byłem w prawdziwym szoku ), żeby wzmacniacze przyciszyli no i to całe
    belcanto to też jest duże przegięcie - drą się przecież w niebogłosy. No ale
    pewnie nie wiedzą co czynią.

    Pytanie - czy słyszałeś jakikolwiek instrument _na żywo_? Poza grzebieniem,
    rzecz jasna. 4 piętra nade mną mieszka zawodowa flecistka. Znam szczegóły
    jej ćwiczeń od kilkunastu lat. Jeszcze ani razu nie nasłałem na nią policji,
    straży czy innych służb.

    > Jesli musisz jej sluchac
    > glosno zeby ja odczuc to znaczy ze powinienes wypier@#$$ swoj sprzet i
    kupic
    > cos co wiecej niz 200 zl kosztuje ...

    Wezmę tę sugestię pod uwagę. Oczywiście poza tą częścią z wypie... cośtam.
    Jestem przywiązany do mojego radiomegnetofonu "Kasprzak".

    > Mozliwe tez ze powinienes wybrac sie do laryngologa na badania sluchu ...

    Być może. A tobie polecam psychologa - wykazujesz wyraźne objawy frustracji
    i agresji.

    > Ehhhh EOT

    Amen.

    --