  • Data: 2012-10-30 13:39:33
    Temat: Re: Skarbówka, dzieci a fikcja doręczenia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/30/2012 01:57 PM, Maciek wrote:
    > Jasne. "Ale do mnie nic nie doszło!", "Ale mi myszkę pies zeżarł!" :->

    > Tak, tak. I obowiązkowe wizyty co drugi dzień pod groźbą grzywny za nie
    > stawienie się :->

    Po co, gdy mozna sprawdzic przez internet (i otrzymamy email, "masz nowa
    wiadomosc od US, zaloguj sie, aby zobaczyc jej tresc")?

    Zreszta, w niektorych krajach, np. Norwegia, niemal wszystko da sie
    zalatwic przez internet, lacznie ze sprawami podatkowymi czy umowieniem
    wizyty w przychodni.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org