  • Data: 2012-10-31 11:19:33
    Temat: Re: Skarbówka, dzieci a fikcja doręczenia-
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-30 11:38, n...@t...net.pl pisze:

    > Dla mnie najistotniejsze jest jednak to 2000zł.
    >
    > Nie znamy dokładnie sprawy, ale jeśli jakiś
    > naczelny dupek z US nałożył karę SAMOTNEJ MATCE
    > za źle wystawioną fakturę (bo nie sądzę aby ta kobitka
    > miała 1 fakturę z podatkiem 2000zł), to jest dopiero
    > skandal - państwo prześladowcą małych, chących sobie radzić
    > jakoś w trudnym życiu obywateli!

    " ... "Rzeczpospolita" ustaliła, że wbrew licznym doniesieniom Joanna W.
    formalnie jest wciąż mężatką. Urząd Kontroli Skarbowej ukarał ją zaś nie
    za błąd na fakturze, lecz za nierzetelne prowadzenie dokumentacji
    finansowej, gdy prowadziła kwiaciarnię. Sama wówczas dobrowolnie poddała
    się karze, której nie zapłaciła mimo wielokrotnego przekładania terminu.
    Dlatego sprawa trafiła do sądu.

    No to by było na tyle.

    --
    spp