    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta po mezu, czy co...
    Date: Mon, 01 Oct 2012 15:24:03 -0500
    <k44tv4$1ml$1@news.dialog.net.pl> <k44vii$j6e$1@dont-email.me>
    <k458qa$730$1@news.dialog.net.pl>
    <5066a39f$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <k494k5$bg$1@news.dialog.net.pl>
    <50694460$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4cpi0$c1v$1@mx1.internetia.pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Ee yy ... ja mam przeciwko wszystkim emerytom, którzy mogą pracować. Bo
    > emerytury są po to by pomóc tym, którzy już nie mogą pracować a nie tym,
    > którzy jeszcze mogą. Jak ktoś zaoszczędził i stać go by nie pracować to
    > nie jest emerytem.

    dla tych, ktorzy juz nie moga pracowac to są renty.

    Emerytura to właśnie sposób oszczędzania, tylko, zę wymuszony.
    Czy dobrze czy zle to inna sprawa. Moim zdaniem dobrze, pod warunkiem,
    że pieniadze są dobrze zarządzane.

    Emerytura to twoj wlasny wybor kiedy na nią chcesz iść , czy chcesz
    przez dluzej dostawac malo, czy przez krocej więcej.