eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja listu poleconego za potwierdzeniem › Re: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
  • Data: 2008-11-27 23:18:52
    Temat: Re: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    VVV pisze:
    > wysłałem list polecony za potwierdzeniem odbioru. Przez długi czas
    > potwierdzenie nie docierało, więc złożyłem reklamację na poczcie, gdzie
    > musiałem wypisać kolejną żółtą kartę tak samo jak poprzednią. Dziś przysza
    > odpowiedź, że moja reklamacja jest nieuzasadniona bo list dotarł zaginęło
    > tylko potwierdzenie którego duplikat teraz otrzymałem ( ta karta którą
    > wypisywałem podczas reklamacji ) Czy poczta ma rację? Przecież, nie po to
    > wysyłam list za potwierdzeniem, żeby ono ginęło, dla mnie wykonanie usługi
    > to dostarczenie list i odesłanie mniew potwierdzenia, a nie tylko
    > dostarczenie. Mogę się do 14dni odwołać od tej decyzji, czy jest sens, czy
    > pocza ma rację?


    Należy rozróżnić dwie rzeczy:

    1. reklamacja listu poleconego (nawet ZPO) - jeśli myślisz, że nie
    dotarł, składasz reklamację. W tym przypadku poczta odpisała zgodnie z
    prawdą (zapewne), że list został dostarczony.

    2. Jeśli nie dotarła do Ciebie zwrotka, możesz zażądać wystawienia
    duplikatu zwrotki, co będzie - w miarę możliwości - zrealizowane.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1