  • Data: 2008-12-02 13:44:57
    Temat: Re: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Dosyć frapujące ... jak mnie zmusi listonosz bym mu TERAZ podpisał duplikat
    > ZPO, z przesyłki która otrzymałem rzekomo w marcu. Ja nie pamiętam bym
    > otrzymał taka przesyłkę ... i co teraz?

    Oprócz zwrotki podpisujesz też kwitek dla poczty, więc w razie czego
    można Ci to przypomnieć. Aczkolwiek problem jest ciekawy, bo ktoś może
    odmówić potwierdzenia odbioru "nie, bo nie", albo może już nie żyć, albo
    być nieuchwytny. Wtedy zawsze pozostaje podpis pozostawiony w
    dokumentach pocztowych, który może być dostarczony w formie xera :)

    --
    Liwiusz