-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
Date: Thu, 17 Jan 2002 11:44:10 +0100
Organization: University of Mining & Metallurgy
Lines: 90
Message-ID: <a269si$5un$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
References: <a1upj4$jvi$1@news.onet.pl> <a23unl$8h4$1@news.onet.pl>
<a240jk$27b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <a24m4b$ebg$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1011264210 6103 149.156.105.134 (17 Jan 2002 10:43:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2002 10:43:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80954
[ ukryj nagłówki ]
"Beny" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:a24m4b$ebg$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> news:a240jk$27b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> > Choc Pani nie ma racji prosze sprobowac ja zrozumiec.
> > Tak naprawde, chc ma pan prawo, to nie jest ani w Panskim, ani w Pani
> > interesie
> > taka reklamacja.
> Wlasnie mam interes. Jestem stratny 100zl a to dla mnie majatek.
Prosze zwrocic uwage, na to co napisalem ponizej.
MA PAN interes w dochodzeniu swych praw,
jednaj w Panskim interesie nie jest posrednictwo sprzedawcy.
Sprzedawca zrobilby to samo co Pan, a Pan nie dzis, ale po 2 tygodniach
dowiedzialby sie tego,
co juz wie. Karta zostala wykorzystana.
> > Dlaczego?
> > Dlatego, ze Pani moze conajwyzej wziac od pana kate, (spisujac przy ty
> > protokol)
> > i zrobic to, co Pan zrobil. isc z nia do biura obslugi klienta.
> > lecz Pani ma na to 2 tygodnie, a Pan moze to zrobic zaraz, wiec nikt nie
> ma
> > z tego
> > "korzysci".
> Jak dam Pani do reklamowania to bedzie jej problem! poza tym chyba jak po
14
> dniach bedzie milczec na zasadzie rekojmi uznaje usterke! Moze sie myle?
Prosze zwrocic uwage, ze nie bylo zadnej usterki.
KTOS karte wykorzystal i taki bylby wynik Panskiej reklanacji.
> > Jeszcze jedno - a skad Pani w kiosku ma wiedziec, ze to u niej Pan ta
> karte
> > kupowal?
> Mam rachunek! Wystarczy to?
Moze tak, moze nie.
Bo karta byla dobra, lecz wykorzystana.
CZy to TE karte sprzeadno na ten rachunek?
> pozdr.
> CZekam na dalsze sugestie!
> ADAM
Prosze zwrocic uwage, ze nie jestem przeciw Panu, lecz probuje naswietlic
problem
"z drugiej strony". Sprzedawca tez sam jest klientem i tez gdzies karte
kupil.
Karta uprawnia Pana do skorzystania uslugi telekomunikacyjnej usluge
telekomunikacyjnej.
To IDEA odmawia Panu prawa do "zasilenia konta". Prosze sie postawic w
sytuacji sprzedawcy.
Mze zrobic TYLKO TO, co Pan, i przekazac na pismie taka sama, jaka Pan
uzyskal odpowiedz.
Prosze sobie wyobrazic, ze kupil Pan w kiosku bilet MPK (MZK).
Wklada go Pan do kasownika, kasownik cos tam wybija, potam przychodzi
kontroler
i stwierdza, ze jedzie Pan "bez waznego biletu", bo to, co jest nadrukowane
na bilecie
(wg Panskiej wiedzy przez kasownik w tym wlasnie autobusie)to nie to, co byc
powinno.
Co Pan zrobi? Pojdzie do kiosku z reklamacja, ze to jego kioskarza problem?
Przy okazji.
TPSA napisala nawet pismo do sprzedawcow, ze to do TPSA nalezy zglaszac
reklamacje
kart telefonicznych. Tak czy owak to telekomunikacja musi w ostatecznosci
karte sprawdzic,
by stwierdzic, czy to karta jest zla, czy automat, z ktorego probowano
dzwonic. Jesli klient sobie tego zyczy,
dla spokoju i w trosce o dobre imie firmy wlasciciel moze z ta karta isc.
Ale daje Panu slowo,
ze z kilkinastu zgloszonych zastrzezen JEDEN klient zdecydowal sie na taka
reklamacje,
a i ten dowiedzial sie po 2 tygodniach, ze karta jest dobra i
telekomunikacja prosi o podanie,
ktory automat nie chcial jej zaakceptowac.
Gdyby poszedl sam zareklamowac, mialby swa karte "od reki".
Boguslaw
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.02 16:09 Beny
- 17.01.02 16:32 m...@p...com
- 17.01.02 17:00 Boguslaw Szostak
- 21.01.02 15:57 Gregory
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
- Są afery
- Praca Marzeń: Europoseł / Europosłanka - Pobyt w hotelach Brukseli i Strasburga min. 5*, bilety lotnicze, dieta
- Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
- Doreczanie pism przez komornika
- Posadzi się sąd i już
- 3 osoby z jednej rodziny zginęły na drodze
- Re: Mało? Dużo?
- Re: Mało? Dużo?
- Re: Mało? Dużo?
- Red is bad? :D
- Re: Sikorski o zwolnieniu polaka skazanego na dożywocie w Kongu
- Owsiak nie pomógł. Pomogło kolano Kaczyńskiego.
- Garnki i patelnie z Funduszu Sprawiedliwości
- Sprzedali polską firmę (i to nie jedną) Ukrainie.
Najnowsze wątki
- 2024-06-06 Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
- 2024-06-06 Są afery
- 2024-06-06 Praca Marzeń: Europoseł / Europosłanka - Pobyt w hotelach Brukseli i Strasburga min. 5*, bilety lotnicze, dieta
- 2024-06-06 Re: Neosędzia w składzie orzekającym nie jest bezwzględnym powodem do kasacji [SN]
- 2024-06-05 Doreczanie pism przez komornika
- 2024-06-05 Posadzi się sąd i już
- 2024-06-04 3 osoby z jednej rodziny zginęły na drodze
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-03 Red is bad? :D
- 2024-06-03 Re: Sikorski o zwolnieniu polaka skazanego na dożywocie w Kongu
- 2024-05-31 Owsiak nie pomógł. Pomogło kolano Kaczyńskiego.
- 2024-05-31 Garnki i patelnie z Funduszu Sprawiedliwości
- 2024-05-31 Sprzedali polską firmę (i to nie jedną) Ukrainie.