  • Data: 2004-07-28 09:01:13
    Temat: Re: Re[4]: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@p...onet.pl> napisal(a):

    > to znaczy ?
    >
    > sasiadka prawniczka straszy mnie ze nasle policje - bo twoi lokatorzy
    > przebywaja tu nielegalnie

    1. wynajmowanie mieszkania nie oznacza ciągłego w nim przebywania i
    związanego z tym obowiązku meldunkowego. Mieszkanie można wynająć dla
    zabawy i w nim nie mieszkać.

    2. Sąsiadka lub Policja będą musieli udowodnić, że te osoby przebywają
    tam stale. W jaki sposób to zrobią? To, że widują kogoś na klatce choćby
    i codziennie nie oznacza, że on tam nie wpada na 15 minut.

    > a ja nie chce swoich lokatorow u siebie meldowac ani czasowo ani na
    > stale

    To już nie czasy Barei, dzisiaj zameldowanie nie uprawnia do
    przeprowadzania się z rodziną do pięciu kolejnych mieszkań! Prawa
    lokatorskie mają takie same niezależnie od zameldowania. Jest tylko
    jeden minus zameldowania - debilni policjanci, którzy po wpisie w
    dowodzie potrafią np. próbować wymusić wpuszczenie osoby do lokalu,
    zupełnie nie zwracając uwagi na fakt, że najem może już nie obowiązywać
    ze stu różnych powodów.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie