  • Data: 2004-07-28 12:41:57
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Maddy,

    W Twoim liście datowanym 28 lipca 2004 (13:38:21) można przeczytać:

    M> Zaraz, zaraz... studiowałes wzory umow? A nie lepiej było kodeks cywilny?
    M> Przeciez umowa najmu od umowy użyczenia rózni sie tak naprawdę jednym
    M> istotnym szczegółem, co tam jest do studiowania?

    M> To jeszcze nam powiedz jakie to różnice wystudiowałeś, żebyśmy wiedzieli
    M> czego nie wiesz a co wiesz źle...

    M> Maddy

    hm powiedz mi czy dobrze mysle

    nie ma tam mowy o czynszu tak ? jedynie jesli chodzi o oplaty to
    wchodza w gre oplaty za media

    czyli musi byc punkt o taki mniej wiecej

    "Użyczający użycza i daje w bezpłatne użytkowanie Biorącemu, a Biorący przyjmuje
    do używania przedmiot określony w Par. 1 na czas oznaczony od dnia ______________
    roku do dnia _________________________roku, wraz ze wszystkimi urządzeniami
    (z telefonem), bez umeblowania. "

    i konsekwentnie taki

    "1. Biorący do używania zobowiązuje się płacić jedynie czynsz administracyjny,

    2. Biorący do używania ponosi opłaty za energię elektryczną i gaz, opłaty komunalne
    oraz za używanie telefonu."

    czy tak ?
    --
    Pozdrowienia,