  • Data: 2004-07-28 09:06:28
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > To znaczy, ze jak sasiadka prawnicza zaswiadczy ze oni tu mieszkaja za twoja
    > zgoda,
    > to tez siene wyprowadza..

    Nie mówiąc juz o tym że samo istnienie umowy najmu roztacza na tych
    lokatorów ochronę w postacie ustawy o najmie lokali.
    Bez względu na zameldowanie czy jego brak jak przestana płacić to
    wyrzucic ich tak łatwo nie będzie mozna.
    Zameldowanie niczego nie zmienia w tym zakresie bo zameldowanie to nie
    jest prawo do lokalu. Za to jego brak może ci napytac kłopotów i
    kosztów. Ba, nawet jak zapłacisz grzywne to i tak zameldowac ich będzie
    musiała jak juz raz sie sprawa wydała.

    Poczytaj sobie ustawe o najmie lokali i zobacz w co sie wkopałeś. Jak
    jeszcze rodzina ma małe dziecko, kobieta jest w ciązy, ktos jest
    bezrobotny lub jest rencistą to masz przechlapane. Bez zapewienia lokalu
    zastępczego nie pozbędziesz się ich za chiny ludowe.

    Pokutuje opinia że niezamledowanego lokatora moża wywalić a
    zameldowanego nie. Tymczasem zameldowanie nic w łatwości "wywalenia" nie
    zmienia. Jest umowa - jest ustawowa ochorona. I tyle.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl