  • Data: 2003-09-12 22:44:48
    Temat: Re: Pytanie z serii nietypowych - ekshumacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Ty i inni nie mają racjii!

    Rany boskie! Jacy inni. Z mojego czytnika wynika, że nikt inny poza mną i
    Tobą się nie wypowiadał.

    | Mamuśka czyli żona może wszystko, a wam wara od niej !

    Ale ja jej nic nie chcę robić! Czemu tak nerwowo? Niech se tę zwłokę
    wykopuje, skoro ma potrzebę.

    | Chcecie szczegółów piszcie do mnie , ale to nic nie da Ma prawo !
    | Tylko sanepid ma terminy ! Mama może wszystko !

    A jakie szczegóły można u Ciebie uzyskać. Jakiś opis ekshumacji? Widziałem
    kilka razy, mało fotogeniczne zjawisko. A poważnie, to ewentualnie opisz te
    szczegóły na forum. Może się jeszcze komuś przyda? Nigdy nie wiadomo, co się
    może przydać. A tak, to każdy zainteresowany będzie musiał pisać z osobna do
    Ciebie.