  • Data: 2003-09-13 18:58:04
    Temat: Re: Pytanie z serii nietypowych - ekshumacja
    Od: "Henryk " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rany boskie! Jacy inni. Z mojego czytnika wynika, że nikt inny poza mną i
    > Tobą się nie wypowiadał.

    Przepraszam ,może za mocno ! Nie mam zamiaru pouczać, tak jakoś wyszło.
    Żeczywiście nikt inny nie podjął tematu. Ale to nie o to chodzi.

    > Ale ja jej nic nie chcę robić! Czemu tak nerwowo? Niech se tę zwłokę
    > wykopuje, skoro ma potrzebę.

    Wiem że często reszta rodziny jest temu przeciwna. I dlatego tak wyskoczyłem.
    Próbowałem nieraz to zrozumieć. Wiele Mam twierdziło że jej się śni po
    nocach, i że musi to zrobic by miała spokojną duszę!
    Potrafiła małżonka przyjść do zakładu po kilku dniach po pogrzebie i prosiła
    żeby męża przenieść w inne miejsce ! Ponieważ przychodzi w nocy / we śnie / i
    nie daje jej spokoju! I wykonywaliśmy ekshumację!

    > A jakie szczegóły można u Ciebie uzyskać.

    Szczegóły dotyczące Pozwolenia na ekshumacje i terminy ich.

    >Jakiś opis ekshumacji? Widziałem
    > kilka razy, mało fotogeniczne zjawisko. A poważnie, to ewentualnie opisz te
    > szczegóły na forum.

    Nie, nie zrobię tego! Wygląda że może robimy to nonszalancko, ale my nigdy
    nie żartujemy, szanujemy czyjąs godność i o tym nie dyskutujemy. Dla nas
    ekshumacja jest również trudna !

    Na koniec, ekshumowanych szczątków prawo nie zezwala przechowywać w domu!

    Pozdrawiam Henryk.