  • Data: 2003-09-12 22:40:25
    Temat: Re: Pytanie z serii nietypowych - ekshumacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawo do zarządzenia ekshumacji, to i może ma. Nie chce mi się szukać.
    Zapytałem o powód, bo są różne procedury w różnych wypadkach. Jeśli
    podejrzewa przestępstwo, to należałoby się zwrócić do prokuratury. Jeśli
    chce przenieść zwłoki gdzie indziej, to do zakładu pogrzebowego. A jak chce
    go wziąć do domu, to chyba jednak jej nie wolno. nie chce mi się szukać.