  • Data: 2011-02-12 20:21:50
    Temat: Re: Pytanie "techniczne" - rozprawa cywilna
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam następujące pytanie, na które odpowiedzi nie znalazłem:
    >
    > Czy na rozprawę (w sądzie cywilnym jeśli to ma znaczenie) mogę iść z
    > laptopem i z niego korzystać podczas tej rozprawy?
    Tak.

    > Czy ktoś może tego zabronić?
    Tak.

    >...Nie mam zamiaru niczego nagrywać.
    Akurat nagrywać wolno.
    Ale sędziowie tego nie znoszą, i mogą bezprawnie ci zabronić. :)

    > czy na taką rozprawę może być zaproszona publiczność?
    TAk, ale nie każdy, np. nie mogą być świadkowie.
    Dlatego każdy z publiczności może być legitymowany.

    > Z tego co wiem to rzadko kiedy zdarza się w tym sądzie (info z
    > sekretariatu) żeby na sali był ktoś prócz stron, świadków itp.
    Nie całkiem. Często jako publiczność jest ktoś z rodziny itp.
    Jak nie ma ławek dla publiczności siada ze stroną.
    Może nie dotyczyć spraw rodzinnyh itp. sprawdź ograniczenia w kc.

    > Czy jeśli to będzie np dziennikarz lub lokalna TV to mogą nagrywać cały
    > proces?
    jw.