eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 14 Sep 2022 21:34:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.13.0
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <tf6umu$3rsfe$1@dont-email.me>
    <i...@4...com>
    <631871f8$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <6318f14b$0$6201$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <63191db7$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <7V9SK.166854$9f26.146054@fx09.ams1> <tfi3no$1e84o$1@dont-email.me>
    <631cae2a$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <f1bTK.412195$%fx6.236576@fx14.ams1> <tfmuh6$27prj$1@dont-email.me>
    <6320424f$0$6206$65785112@news.neostrada.pl>
    <J88UK.227983$YC96.148683@fx12.ams1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    In-Reply-To: <J88UK.227983$YC96.148683@fx12.ams1>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <63222cb3$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1663184051 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 547 185.192.243.253:63061
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2494
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:829925
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.09.2022 o 01:13, Marcin Debowski pisze:
    > Zasadniczo to dokument gwarancyjny powinien być wydany tazem z towarem,
    > więc może się taki przy towarze znajdzie (a nie wiem czy Mateusz kupił)?

    Gwarancja, to forma umowy. Uważasz, że musi być na piśmie do towaru
    dołączona? Po prostu pytam, bo nie znam takiego przepisu, ale może
    gdzieś jest.
    >
    > A jak nie ma w gwarancji nic o terminach to Art. 580 p.2 to reguluje.
    > § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie
    > określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono -
    > niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od
    > dnia dostarczenia rzeczy[..].

    Tylko, że ten gwarant zobowiązuje się do zajęcia stanowiska, a nie
    naprawy. Gwarantowane jest tylko uzyskanie odpowiedzi, a i to nie
    wiadomo, co bedzie, jak nie zajmie. Ja bym zalecał ostrożność.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1