    From: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosba + dlugie
    Date: Wed, 16 Feb 2005 19:44:19 +0100

    Użytkownik "Tomasz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cuvrak$305$1@news.onet.pl...
    [ciach]
    > Co z ewentualnymi szkodami osobistymi powstałymi z braku
    > komputera w domu (niemożność wykonywania pracy ),

    Nie ma to znaczenia. Maja jakis tam termin na naprawe sprzetu i nie
    odpowiadaja za straty spowodowane awaria.
    Przynajmniej ja sie nie spotkalem z taka gwaracja sprzetu komputerowego,
    gdzie by taka odpowiedzialnosc byla.

    > Jeden z pracowników powiedział że reklamacja może nie być uwzględniona
    > ponieważ komputer był podłączony do internetu i to mogło spowodować jego
    > awarię. Jeżeli coś się stało z danym elementem nie z winy uzytkownika
    > (komputer pracował i nagle przestał) to czy ta gwarancja może zostać nie
    > rozpatrzona, mam na myśli naprawa lub wymiana na nowy bo się dany element
    > spalił z przegrzania..

    To akorat jest totalna bzdura. Musza najpierw udowodnic, ze komputer popsul
    sie z winy uzytkownika, ciekawi mnie jak by udowodnili, ze komputer sie
    spalil dlatego, ze byl podlaczony do internetu. Pozatym masz historie
    wczesniejszych napraw, gdzie zapewne jest napisane, ze sie "przegrzewal"
    itd.
    Rzecznik praw konsumenta - http://www.infoobywatel.gov.pl tam mozesz dostac
    bezplatna porade.

    Ajron