  • Data: 2002-11-24 20:12:11
    Temat: Re: Programy freeware
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 24 Nov 2002 10:12:08 +0100), "Adam Boduch"
    <a...@4...net> był(a) napisał(a):

    >Powiedzmy, ze nie sprzedaje plyty tylko pobieram koszt nosnika CD, nagrania
    >i przesylki, czyli
    >ok. 10 zl. Czy w takim wypadku jest OK?

    W sumie na jakiej podstawie publikujesz to na WWW? Tam ten sam problem
    jest... Też kwestia licencji. Darmowy SO nie dawał praw do dystrybucji
    ani na WWW ani na CD.

    Generalnie zbieraj zgodę autorów i już...
    Jeśli masz prawa do publikacji na WWW, to w sumie dystrybucja w
    postaci CD nie wydaje mi się specjalnie groźna, ale z prawem jest
    różnie...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert