  • Data: 2004-01-12 12:12:10
    Temat: Re: Problem ze Studniowka...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bttdee$fk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    A nie przyszło Ci do głowy, by powiedzieć, że zgubiłeś dowód? Później go
    znajdziesz. Dziewczyna będzie miała spokój, a ty nie będziesz miał
    dylematu.

    Co prawda dziwne to zbieranie numerów dowodów osobistych. Po kiego grzyba
    to komu. Czyżbyś przy okazji w ramach promocji studniówkowej miał zostać
    zapisanych do III filaru? Albo udzielić poparcia jakiemuś politykowi?

    Ja bym poprosił po maturze tej dziewczyny jej szkołę o informację, po co
    Twoje dane osobowe przechowują. po studniówce, by dziewuchy nie
    maltretowali. A jak nie, to postraszyć ich GIODO. Sam jestem ciekawy co
    odpiszą. Rozumiem, że imię i nazwisko jest im potrzebne do wypisania
    zaproszeń. Ale reszta danych to już cokolwiek kontrowersyjne. No adres,
    jakbyś chomika wyniósł z jej szkoły na pamiątkę albo napluł dyrektorowi w
    twarz. Ale po co im numer dowodu osobistego. Ja bym im podał ewentualnie z
    sufitu i jakby co, to będziesz się tłumaczył, że się pomyliłeś.