  • Data: 2007-10-14 22:45:16
    Temat: Re: Problem z właścicielką, dylemat z kluczami.
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > No to wynajęła. W międzyczasie zaproponowała podwyżkę czynszu, jeżeli ty się
    > na to nie zgodzisz, może ci wypowiedzieć umowę (jeżeli umowa jest na czas
    > nieokreślony lub na określony z okresem wypowiedzenia).
    >
    > Wszystko to z dotrzymaniem warunków umowy.

    No ok. Ale ta Pani się zobowiązała, ze przez okres taki a taki będzie
    wynajmować to mieszkanie za kwotę na która sama sie zgodziła. Zgodnie z
    umową przez ten okres jest zobowiązana jest wynajmować to mieszkanie.
    Zmiana warunków umowy może nastąpić ale gdy zgodzą sie obydwie strony.
    Oni się nie zgadzają, więc zachodzi rozwiązanie umowy z jej winy (bo to
    ona nie chce jej wykonać). W ten sposób mogą dochodzić roszczeń z tytułu
    nie wykonania dalszej części umowy (tzn. wynajęcia tegoż mieszkania do
    końca umówionego i zapisanego w umowie okresu).

    Tak samo chyba działa to w druga stronę. Jeśli oni chcieliby w trakcie
    umowy ją wypowiedzieć to chyba mogłaby sobie od nich rościć
    "zadośćuczynienia" za nie wykonanie przez nich umowy.

    Ale takie rzeczy wydaje mi się powinny zostać zapisane w samej umowie,
    tzn. ewentualne kary za niewywiązanie się z umowy.

    Choć mogę się mylić;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'