  • Data: 2006-03-14 20:51:26
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem weksla
    Od: "mundek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PIPy mogą nie znać się na wekslach. Zwykle pracownicy nie dają pracodawcom
    > weksli, twój przypadek jakiś dziwny jest.

    ano dziwny i bardzo drazniacy ale takie problemy maja wszyscy pracownicy tej
    firmy (a niby ogolnopolska siec sklepow komputerowych) tylko, ze ja juz tam
    nie robie, a reszta jeszcze tak i nie bardzo chca podskakiwac bo sie boja
    zwolnien.

    Czyli pozostaje policja, ale skoro PIP sie nie zna to polcjant bedzie ? mam
    nadzieje.