  • Data: 2022-06-30 01:14:51
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak nie, jak tak? Tam jest więcej martwego pola niż tego co widać. Żeby
    > to chociaż teoretycznie działało należałoby jeszcze zakazać
    > wyprzedzania/omijania czegokolwiek przez tiry.

    No to byłoby mniej tego pola, a skoro mniej to bezpieczniej. Poza tym,
    na rowerze łatwiej się na boki gibnąć i coś może go/on zahaczyć. Robert
    zmienił front i teraz troszczy się o mnienie, ale ja tam wolałbym nie
    zgadywać, czy gdzieś pod maską lub pod naczepą coś mi nie siedzi.

    > Dla mnie było wystarczająco. Dla Roberta powinienem mieć po metr z
    > każdej strony plus 60cm szerokości własnej - wychodzi że cały pas
    > potrzebuję na rower a i na zwykłej ścieżce się dwa rowery nie miną:P

    Nie wiem czy metr z każdej, ale jakiś luz jest siłą rzeczy potrzebny.
    Apropos zależności od predkości to przy rowerach łatwiej się w sumie
    gibnąć przy mniejszej, w tym podczas ruszania, więc nie dokońca,
    wolniej-bezpieczniej. A dochodzą jeszcze atrakcje w postaci
    niezauważonych dziur.

    --
    Marcin