  • Data: 2022-07-02 00:53:11
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To należy zakazać jazdy tirom:P

    Może, i w ogóle dowolnym z długą naczepą i autobusom :)

    > A ja sądzę. Pisał o bezpieczeństwie rowerzystów i chciał na nich
    > nakładać obowiązki. Jak chce to może się na rowerze do samochodów nie
    > zbliżać - nakazu nie ma. A jak się boi, że może jakiemuś krzywdę zrobić,
    > to niech nałoży na siebie lokdałn samochodowy i już:P

    No nie wiem. NB. Dużo tych rowerzystów ginie?

    > Więc trzeba zakazać tirów:P

    W sumie ok. Zakażmy. Choć mi trochę szkoda, bo tu to w sumie jedyni
    kierowcy (jako grupa), którzy potrafią jeździć.

    > Klimę niech se założy:P Jak już pisałem - na usenecie padają różne
    > scenariusze. Kreatywność jest taka, że nie da się elektrowni atomowej
    > zbudować, bo napewno ktoś wymyśli jak ją rozpierdolić rowerem:P

    > Więc niech ci co chcą bezpieczeństwa rowerzystów o nie dbają a nie
    > wymyślają jak się ich pozbyć. A jak nie potrafią dbać i po nocach im się
    > śnią koszmary z atakującymi ich rowerzystami to trudno - to się leczy:P

    Chcą się pozbyć bo nikt ich nie lubi :) W sumie to jest chyba jakiś efekt
    psychologiczny, polegający na tym, że jest to to małe, a czesto zajmuje
    tyle miejsca co tir. A tirom chcesz zakazać.

    --
    Marcin