  • Data: 2022-07-02 00:43:58
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeżdżąc ostrożnie możesz jedynie zmniejszyć prawdopodobieństwo zdarzenia
    > drogowego. Uniknąć się nie da. Natomiast mniejsza prędkość może
    > zmniejszyć skutki Twojego, bądź innej osoby błędu.

    Ta zasada obowiązuje dla dowolnych praktycznych prędkości, więc poniekąd
    ocena ryzka jest na zasadzie arbitralnej. Jest pewien zakres ogólnie
    przyjęty jako rozsądny kompromis, natomiast jak ktoś popindala jak
    idiota to zwykle blachy pojazdu nie chronią go bardziej niż kask
    motocyklistę. No chyba, że Twoje wczesniejsze stwierdzenie o braku
    wyobraźni miało być sugestią, że motocykliści to powinni maks 30km/h
    jeździć.

    --
    Marcin