eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :) › Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!p
    osting.tweaknews.nl!fx09.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    References: <t90rgp$ho6$1@gioia.aioe.org> <62b85cf0$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b8ac68$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b8e71a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b93366$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9a2ab$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9cbdd$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9cf04$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9d064$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <62bb0286$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <62bb19c5$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb1cf0$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb3b1c$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb4263$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb532d$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bbcb7c$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <NMQuK.31040$4O6a.3552@fx14.ams1>
    <62bbdbc7$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <VlRuK.265829$i8Z9.143115@fx09.ams1>
    <62bc6752$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <L15vK.294456$i8Z9.89427@fx09.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jun 2022 23:14:51 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Wed, 29 Jun 2022 23:14:51 GMT
    X-Received-Bytes: 3975
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:826910
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2022-06-29, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 29.06.2022 o 07:24, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Bezpieczniej? Raczej nie - jeśli już coś się dzieje to jest to delkatna
    >>> obcierka parkingowa więc po prostu taniej. Chyba że tir i rowerzysta pod
    >>> tylnymi kołami. No ale jak na być bezpieczniej to... zakazać tirów z
    >>> martwymi polami - mamy trzecią dekadę XXI wieku - elektronika tania. A i
    >>> ci co się cisną między samochodami zwykle jakieś tam doświadczenie mają
    >>> i wiedzą, że przy tirach to trzeba mieć oczy w dupie;)
    >>
    >> A po co zakazywać tirów jak można zakazać zbliżania się np. na jeden
    >> metr? Wtedy nie powinien się znaleźć w żadnym martwym punkcie.
    >
    > Jak nie, jak tak? Tam jest więcej martwego pola niż tego co widać. Żeby
    > to chociaż teoretycznie działało należałoby jeszcze zakazać
    > wyprzedzania/omijania czegokolwiek przez tiry.

    No to byłoby mniej tego pola, a skoro mniej to bezpieczniej. Poza tym,
    na rowerze łatwiej się na boki gibnąć i coś może go/on zahaczyć. Robert
    zmienił front i teraz troszczy się o mnienie, ale ja tam wolałbym nie
    zgadywać, czy gdzieś pod maską lub pod naczepą coś mi nie siedzi.

    >>> Po prawej może przeciskać się bez zająknięcia - czy między pasami? Jak z
    >>> motocyklami - nie można zajmować dwóch pasów na raz ale jak się bardzo
    >>> chce to można. Ja się przeciskam (jak nie ma DDR), z tym że albo przy
    >>> krawęzniku, a jak między pasami, to tak żeby zniknąć z między samochodów
    >>> zanim ruszą - choć raz mi się zdarzyło zapomnieć, że jadę rowerem nie
    >>> moto i wylądowałem między lewym a środkowym jak zapaliło się zielone;)
    >>> No ale to mój błąd:P
    >>
    >> No a tak byś nie mógł, jakby nie było wystarczająco luzu.
    >
    > Dla mnie było wystarczająco. Dla Roberta powinienem mieć po metr z
    > każdej strony plus 60cm szerokości własnej - wychodzi że cały pas
    > potrzebuję na rower a i na zwykłej ścieżce się dwa rowery nie miną:P

    Nie wiem czy metr z każdej, ale jakiś luz jest siłą rzeczy potrzebny.
    Apropos zależności od predkości to przy rowerach łatwiej się w sumie
    gibnąć przy mniejszej, w tym podczas ruszania, więc nie dokońca,
    wolniej-bezpieczniej. A dochodzą jeszcze atrakcje w postaci
    niezauważonych dziur.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1