  • Data: 2003-02-18 11:39:00
    Temat: Re: Praca dyplomowa i oprogramowanie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "niedzwiedz" <m...@l...com> wrote in message
    news:kqs15vsmnbkddgplsafdrqgttva80soptn@4ax.com...

    > sluchaj - co to w ogole znaczy "uczelnia"? masz jakis projekt to zleca
    > Ci go konkretny pracownik/wykladowca - z nim sie dogadaj i przestan
    > truc dupe...

    Jak to ..nie wie Pan co to uczelnia" ?

    > ja tylko chcialem zwrocic uwage na ta patologie polskiej
    > rzeczywistosci!!! sprawa "wlasnosci intelektualnej" i "praw
    > autorskich" w polsce to dramat - a co najgorsze - ludzie zwiazani z
    > "Nauka" czyli wykladowcy uczelni wyzszych zachowuja sie czasem gorzej
    > niz studenci :-(

    Zapewniam Pana, ze nie gorzej.

    > wiec powtarzam - wykladowca nie powinien nawet zakladac, ze Ty
    > posiadasz w domu komputer - to szkola/uczelnia jak Cie czegos uczy to
    > musi zadbac o tym, zebys mial na czym cwiczyc... tak to wyglada w
    > normalnym panstwie i w normalnej szkole (czytaj USA na przyklad)

    Znaczy nalezy zabronic napisania studentowi pracy na domowym komputerze ?

    > a teraz ciekawostka - nie wiem czy to normalne na wszystkich
    > uczelniach technicznych w USA ale tam gdzie ja bylem - studenci
    > pierwszego roku maja obowiazek posiadania notebooka - maja do wyboru
    > albo kupic takiego, ktory spelnia ich "wymogi" aktualizowane co roku,
    > albo moze go kupic "u nich" za calkiem okazyjna cene (50% wartosci
    > rynkowej) - a tam preinstalowane oprogramowanie (legalne!!!) do
    > wszystkich kursow prowadzonych na uczelni...

    Fajny interes Bill zrobil...

    > ciekawe kiedy ten dziwny kraj nad Wisla dorosnie do tego... chyba nie
    > wczesnie... u nas piratuje sie programy, kseruje ksiazki i wogole
    > wartosc intelektualna traktuje sie jako wlasnosc niczyja...

    Czlowieku...
    Na takie windowy co sa tylko do edukacji i tylko do MS
    uczelnia nasza ma licencje na nieograniczona liczbe stanowisk...

    Boguslaw