  • Data: 2006-12-30 15:58:09
    Temat: Re: Potwierdzenie warunkow zawarcia umowy
    Od: "kropka031" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez nie znam:) ta umowa ma byc napisana na dowolnym
    przykładzie:),własnie dowiedziałam się że mój kolega poszedł do
    prawnika ktory napisał mu takie potwierdzenie niestety okazało sie
    że też jest żle napisane,wiec nie wiem juz gdzie szukac pomocy skoro
    nawet prawnik nie jest w stanie napisac poprawnie takiego
    potwierdzenia.