  • Data: 2007-01-02 22:58:49
    Temat: Re: Potwierdzenie warunkow zawarcia umowy
    Od: "kropka031" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    3. W pozostałych przypadkach, na żądanie kupującego, sprzedawca
    wydaje
    pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, zawierające oznaczenie
    sprzedawcy z
    jego adresem, datę sprzedaży oraz określenie towaru konsumpcyjnego,
    jego
    ilość i cenę.

    Czy jest na tym forum osoba która potrafiłaby mi napisać poprawna
    treść potwierdzenia warunków zawarcia umowy na dowolnym przykładzie
    na podstawie treści ktora umiesciłam wyzej,byłam juz u
    prawnika,rzecznika do spraw konsumentow i wszyscy rozłozyli ręce
    więc nie wiem gdzie szukać pomocy a jest mi to bardzo
    potrzebne.Proszę o pomoc