  • Data: 2007-01-03 09:00:19
    Temat: Re: Potwierdzenie warunkow zawarcia umowy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: kropka031 [2 Jan 2007 14:58:49 -0800]:

    > 3. W pozostałych przypadkach, na żądanie kupującego, sprzedawca
    > wydaje
    > pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, zawierające oznaczenie
    > sprzedawcy z
    > jego adresem, datę sprzedaży oraz określenie towaru konsumpcyjnego,
    > jego
    > ilość i cenę.
    >

    > Czy jest na tym forum osoba która potrafiłaby mi napisać poprawna
    > treść potwierdzenia warunków zawarcia umowy na dowolnym przykładzie
    > na podstawie treści ktora umiesciłam wyzej,byłam juz u
> [...]

    Albo ominęły mnie jakieś ważne aspekty tej sprawy (bo nie czytałam
    całości wątku) - albo nie mam pojęcia gdzie leży problem?

    Na podstawie powyższego, wychodzi po prostu takie coś:

    "Potwierdzam zawarcie umowy kupna-sprzedaży pomiędzy:
    -> podmiot A (dane podmiotu, dane teleadresowe)
    -> podmiot B (dane podmiotu, dane teleadresowe)
    Umowa obejmuje sprzedaż towaru X w ilości sztuk Y za kwotę
    łączną Z (/cenę jednostkową Z/Y).
    Umowa kupna-sprzedaży zawarta została dnia XX-XX-XXXXr.

    (podpis sprzedawcy)"

    Kira