  • Data: 2021-06-11 21:46:22
    Temat: Re: Poruszanie się rowerem po Drodze Dla Rowerów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2021 o 21:39, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Akurat wzdłuż Słowackiego jest wydzielona z chodnika DDR, więc powinien
    > poruszać się, moim zdaniem, po DDR w obu kierunkach.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2689317,20.9855226,39
    m/data=!3m1!1e3

    No wiem - i zamieściłem widok - stoisz na czerwonym świetle jak w linku
    i opowiedz jak zamierzasz się na nią dostać? Ruszyć po czym skęcić na
    pasach w lewo na zasadach ogólnych? O tym że żeby o niej wiedzieć trzeba
    po prostu widzieć, bo ze znaków w rozsądnej odległości o jezni (nie
    mówiąc już o przepisowej prawej stronie jezdni która cię interesuje) to
    niespecjalnie wynika.

    --
    Shrek