  • Data: 2020-10-14 17:42:05
    Temat: Re: Portfolio a dane osobowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe, czy ktoś ma numer 666 666 666 czy może operatorzy umówili się, że ma go
    nie być - tak jak przed wojną w DC nie było ani tramwajowej linii 13 ani wozów z
    numerami taborowymi kończącymi się na 13...

    Śmichu-chichu, a proroctwa zaczynam wypowiadać.
    W czwartek rozmawiałem z kolegą przy wyjściu z roboty, że zaraz będzie cały kraj w
    strefie czerwonej - a nie słyszałem wiadomości - przychodzę do domu, a tu news, że
    cały kraj w strefie żółtej...
    Powyżej o numerze 666 666 666 - a dziś dostaję SMS od znajomego o zmianie numeru
    telefonu i aż strach mnie wziął, bo może nie 9 - ale 8 szóstek w tym numerze jest.
    Chwaliłem bezawaryjną klawiaturę - a tu nagle klawisz home przestał działać (jak go
    puknąłem mocniej, to zaczął).
    Brrrrr...