  • Data: 2020-10-14 12:53:32
    Temat: Re: Portfolio a dane osobowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 października 2020 18:50:16 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    drzwiach był napis "ginegolog Jarosław Kaczyński"...

    > Fejk - Jarosław Kaczyński to adwokat opozycji:P BTW - niezły z niego
    > śmieszek - kancelarię ma na nowogrodzkiej:P
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mecenas-jaroslaw-kac
    zynski-adwokat-o-podobienstwach-z-prezesem-pis/9bjep
    9f

    Ja Ci dam fejk ;P

    Kancelaria rzeczywiście jest na Nowogrodzkiej, kiedyś trzeba się będzie
    przespacerować, choć to kawał od siedziby PiS (która swoją drogą ma ostatni adres na
    Nowogrodzkiej), więc z tym listonoszem to raczej zmyślał.

    Ale ginekolog też był.
    Hmm, wczucie się w umysłowość kobiety przekracza oczywiście możliwości mózgu, ale tak
    się zastanawiam, czy akurat takie nazwisko pomaga czy przeszkadza - szczególnie, gdy
    kobitki sobie ew. ginekologa polecają... ;>

    Ciekawe, ilu jest Jarosławów Kaczyńskich w PL - niestety bez dostępu do bazy PESEL
    nie policzysz (ew. można sprawdzić w DC w spisie wyborców) - dostępne jest jedynie
    zestawienie imion występujących w PL wraz z liczbą żyjących osób noszących dane imię.

    Jak jest zejście na plażę przy moście poniatowskiego, to jest taki mu oporowy (choć
    nie jest to ściana płaczu - taką mieliśmy na elektronice, wisiały na niej - i to
    przez cały semestr - decyzje rejestracyjne) - a że zaraz jest plac zabaw, to mur
    wykorzystano jako tablicę z zachętą: "napisz, kim chciałbyś/chciałabyś zostać w
    przyszłości" - i był tam piękny wpis: "chciałbym kiedyś mieć na imię Jarosław"...

    Kiedyś w stołecznej wyborczej był artykuł, jak wzięli książkę telefoniczną i dzwonili
    do osób noszących imiona i nazwiska znanych polityków - i okazało się, że dodzwonili
    się do prawdziwego Andrzeja Olechowskiego (pamięta go jeszcze ktoś?) - podobno nigdy
    nie czuł potrzeby zastrzegania numeru.