eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC] › Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
  • Data: 2021-03-24 16:23:03
    Temat: Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1pp4rwr5yd7bi$.fpglawye6w53$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 24 Mar 2021 13:49:59 +0100, J.F. napisał(a):

    >Doradca powie, jak się zachowywać na szeroko rozumianych salonach.
    >Nie wszędzie obowiązuje podobna etykieta, jak w licznych domach i
    >willach
    >Daniela, wszystko mogę ukraść, Obajtka.

    No ale jak sie zachowywac, gdy Amerykanie sami przez miesiac nie
    wiedza, kto wygral, a tak w zasadzie to sprawa nie jest jeszcze pewna
    do ostatniego glosowania elektorow.

    >Niewątpliwie. Biden do dziś nie zadzwonił do Maliniaka.
    >Ciekawe, czy kiedykolwiek zadzwoni, ale może chociaż uda się zaczaić
    >przy
    >windzie w ONZ - w tym dobra zmiana ma już praktykę - i wtedy media
    >wyklęte
    >będą piać o serdecznym spotkaniu z przywódcą USA.

    No wiesz - on ma ok 150 panstw do zadzwonienia.

    >Pan minister Zbigniew Rau miał więcej szczęścia, bo nowy sekretarz
    >stanu
    >Antony Blinken w końcu do niego zadzwonił. Wprawdzie był 46. na
    >liście - po
    >m.in. Salwadorze, Hondurasie i Wietnamie - ale mimo wszystko numer
    >zna.

    Ja tam nie wiem jakie w dyplomacji zwyczaje - ale moze nowy minister
    dzwoni do innych ministrow i mowi "halo, ja tu teraz sprawuje urzad,
    co tam u was slychac".

    A Prezydent .. ma dzwonic i sie chwalic?
    No dobra, do zasluzonego sojusznika moglby :-)

    J.