eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC] › Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
  • Data: 2021-03-25 11:38:25
    Temat: Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:
> [...]
    5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

    > Czyli stosowanie kodeksu karnego w tej sytuacji jest OK?

    Do poziomu grzywny i góra zawiasów *bez recydywy* albo znacznie wyższego
    niż "jedno słowo" nasilenia złej woli? Sądzę że nie ale do tego poziomu
    kary opierdolę zastosowanie tego paragrafu zdawkowo chyba że ktoś wskaże
    jako to za PO-prezydenta Komorowskiego nie karali. Wskażecie?

    Prawno-politycznie sprawa sprowadza się do czy "Jest jak (już dawno)
    było" albo "Dopiero za PiS zaczęli karać (wprowadzili/zastosowali ten
    przepis)" albo "Czy prezydenta nie PiS też będzie miało być wolno
    wyzywać od idiotów". Jak ktoś opierdala ten paragraf bez względu na to
    z której opcji jest, był i będzie prezydent to Bóg z nim. Mnie ostro
    wkurwiają [osoby] które pochwalą albo opierdolą ten paragraf zależnie od
    tego z której politycznej opcji prezydenta ma chronić.

    --
    A. Filip