  • Data: 2019-02-16 01:05:38
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On 2019-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > "Te nagrody im sie nalezaly" :-)

    O to to, a to przeciez nie wszystko.

    > Pieniadze to rzecz, ktorej nigdy nie jest za duzo.
    > Pamietasz tego pulkownika z KOD, co sie zalil, jak on ma wyzyc za ...
    > 6 tys emerytury ?
    > Czy Gowina, ktoremu ~20 do pierwszego nie starczalo ...

    Uhm.

    > Powiedzmy, ze byliby zadowoleni ... ale czy by lepiej pracowali ? :-)

    To nie tak. Ja proponuję mechanizm selekcji oparty o pewną konkurencję w
    obrębie zawodu. Jakbyś zaoferował 20k dla puli 20 kandydatów po uczciwej
    selekcji wstępnej to z pewnościa znalazłoby się w tej puli wielu
    chętnych aby pop...ć n x lepiej niż Gowin za te pensję i nie narzekać.

    Podwyższenie pensji komuś kto źle robi swoją robotę oczywiście nic nie
    da.

    > A powiedzmy sobie szczerze - policja to jest aparat represji.
    > Obywatel ma sie bac :-)

    Powinien się bać troche inaczej niż oddziałow zomo za komuny.

    --
    Marcin