  • Data: 2002-11-12 08:48:20
    Temat: Re: Pogdybajmy... :-)
    Od: "Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiada. Tak samo jak włamie się Ci do domu i wpadnie w niezasłoniętą
    dziurę prowadzącą do piwnicy...zabije go ogrodzenie pod napięciem (nawet
    oznakowane) albo pies obrończy itp. Niestety nie zyjemy w USA gdzie można by
    strzelać do złodzieja naruszającego naszą własnośc... Dlatego jest tu tyle
    złodziejstwa...
    pozdrawiam
    Radek