  • Data: 2006-12-28 22:58:40
    Temat: Re: Podszywanie się pod czyjś adres e-mail - jest karalne?
    Od: "Volter" <n...@n...spam.org> szukaj wiadomości tego autora

    No, ale na razie tak jest że jak ktoś ma trojana to nikt nie prowadzi
    śledztwa czy jest świadomy jego działania, czy może specjalnie go
    zainstalował i czerpie z tego zyski. Provider odcina dostęp do Internetu i
    nie ma że boli.
    Czy to dobrze? Nie wiem. Myślę że skuteczne bo zmusza użyszkodnika do
    działania.

    (Nie dotyczy to TPSA bo z tego co wiem to ten provider nic nie robi w celu
    walki ze spamem)

    S.