  • Data: 2002-09-01 08:14:38
    Temat: Re: Po co dowody osobiste ?
    Od: "Matrix" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o5h2nuc6gjui6lt9971abk040mcca8autm@4ax.com...

    > Tak. Jest dostępny dla każdego, w przeciwieństwie do prawa jazdy,
    > które ma tylko pewien odsetek Polaków.

    Zgoda,ale Ci którzy mają prawo jazdy muszą mieć również DO i to jest IMHO
    bardzo chore.

    > O ile sobie ją dałeś ,,wbić'' za stosowną kasę w odpowiednim,
    > laboratorium.

    Niektórym to ,że mieli grupę w dowodzie ,życie uratowało.
    Wypadek,do szpitala 40 km,"eR-ka" podaje grupe krwi poszkodowanego,po
    dojechaniu na miejsce czeka na niego krew.

    > Takie życie. Za prawo jazdy tak samo -- też tam jest adres.

    Jasne,tylko opłata za jeden dokument,teraz za dwa trzeba wyłożyc;-)

    > Ja uważam, że powinno się zlikwidować prawo jazdy i informację o
    > uprawnieniach zapisywać właśnie na DO.

    O, tak prosze bardzo,aby tylko jeden dokument był i w razie potrzeby wymiany
    jeden raz płacić.

    Matrix