  • Data: 2005-09-21 15:36:49
    Temat: Re: Pismo od Intrum Justitia - pytanie
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:dgru08$2i16$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > O to, zeby Ci sie zrobilo mokro w majtkach.
    > Czy Twoja walka trwa na papierze, z tym HDI?
    > Czy tok reklamacji nie zostal przerwany?
    > Napisz wiecej.

    cały czas walka na papierze oni-ja + odwolania itd, wszystko poleconymi od
    czasu, kiedy poczułem, że będzie się zaczynało robić ciekawie, póki co nie
    byłem z tym nigdzie (adwokat, radca itp).

    w piśmie jest napisane, że to ujawnienie to dadzą komornikowi, dzięki czemu
    będzie mi pobory mógł zająć - tyle, że jak pisałem nic nie mam i hdi o tym
    wie - pisałem pismo w tej sprawie.

    pzdr
    Mirek