  • Data: 2022-06-19 12:07:44
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2022 o 21:42, Shrek pisze:
> [...]

    Znowu kłamiesz. I znowu bezczelnie.
    Oczywiście, że robiłem.

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/ICNJ1u0MAgAJ

    Podawałem linka (linki) do raportu (do raportów - bo robiłem to
    wielokrotnie żeby były do aktualnych), oraz podawałem nr strony do
    właściwego fragmentu.

    Jeszcze raz specjalnie dla ciebie np. fragment z podaną metodą:

    "Durch den Vergleich des Anteils Geimpfter unter COVID-19-Fällen
    (Impfdurchbrüche) mit dem Anteil Geimpfter in der Bevölkerung ist es
    möglich, die Wirksamkeit der Impfung grob abzuschätzen (sog.
    Screening-Methode nach Farrington1)."

    > https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    Widać, że nie czytałeś.
    To typowa szurska metoda. Na poparcie swoich twierdzeń podawać linki do
    publikacji, które... przeczą tym twierdzeniom. Licząc na to, że nikt nie
    przeczyta. Genialne.
    Wrzucać linka którego się nie przeczytało - bezcenne.

    Więc kolejny raz dałeś linka, który przeczy temu co piszesz. Dziękuję,
    przynajmniej nie musiałem szukać.

    Co tam można wyczytać?
    Np. to, że naukowcy podają różne rodzaje skuteczności, a nie tylko tę
    jedną jedyną podawaną przez sto lat.

    Skuteczność przeciwko chorobie objawowej
    Skuteczność przeciwko hospitalizacji
    Skuteczność przeciw śmiertelności
    Skuteczność przeciwko infekcjom
    Skuteczność przeciwko przenoszeniu

    Strona 3.
    "Vaccine effectiveness
    Several studies of vaccine effectiveness (VE) have been conducted in the
    UK against different COVID-19 variants. Vaccine effectiveness against
    symptomatic disease with the Omicron variant is substantially lower than
    against the Delta variant, with rapid waning. However, protection
    against hospitalisation remains high, particularly after 3 doses."

    Strona 4.
    "Below we outline the latest real-world evidence on vaccine
    ~~~~~~~~
    effectiveness from studies in UK populations."
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    To podkreślone wydrukuj, opraw w ramkę i powieś obok monitora, bo za
    tydzień znowu zapomnisz i dasz linka, który przeczy temu co twierdzisz.

    Strona nr 5 (dla różnych wariantów szczepień przeciwko chorobie objawowej)
    Tabele a), b), c)
    W skrócie:
    Skuteczność dla dawki podstawowej spada do 25 tygodni
    Dla boostera znowu rośnie, po czym spada do ok.19-20+ tygodnia

    25+20 = 45 tygodni x 7 dni = 315 dni - ok pół roku.

    Pozostałe skuteczności sprawdzisz, jak przeczytasz samodzielnie.

    Podsumowanie strona 13.
    Np. Pfizer
    All Infection
    Second dose: 6+ months 20% (10 to 30%)
    Booster dose: 6+ months 0% (0 to 10%)

    Symptomatic
    Second dose: 6+ months 15% (10 to 15%)
    Booster dose: 6+ months 0% 10% (0 to 20%)

    Hospitalisation
    Second dose: 6+ months 70% (55 to 90%)
    Booster dose: 6+ months 70% (50 to 85%)

    6+ miesięcy + 6+ miesięcy = 12+ miesięcy

    Niżej masz również omówienie np. szczepień kobiet w ciąży.
    Jeszcze niżej natkniesz się na taki fragment:

    "From 1 April 2022, the UK Government ended provision of free universal
    COVID-19 testing for the general public in England, as set out in the
    plan for living with COVID-19. Such changes in testing policies affect
    the ability to robustly monitor COVID-19 cases by vaccination status,
    therefore, from the week 14 report onwards this section of the report
    will no longer be published.
    For further context and previous data, please see previous vaccine
    surveillance reports and our blog post.
    Vaccine effectiveness is measured in other ways as detailed in the
    vaccine effectiveness section of this report."

    (w języku wystarczająco ludzkim dla ciebie?)

    Ciekawe dane są również na stronie 42.

    Z niecierpliwością czekam kiedy znowu napiszesz, że szczepionki nie
    działają, a na dowód znowu podasz linka do raportu z dowodami, że działają.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr