  • Data: 2022-06-19 19:55:37
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2022 o 10:29, Shrek pisze:

    > że szczepionki wykazują pewną skuteczność w zapobieganiu zgonom z powodu
    > cowid19. Problem w tym że po 25 tygodniach (a więc w praktyce dla
    > wszystkich zaszczepionych) wykazują homeopatyczną skutecznośc przeciw
    > zachorowaniu i transmisji. A certy były stworzone po to, żeby epidemii
    > nie rozpowszechniać. To czy iksińskiemu zemrze się w polsce czy francji
    > żadnej różnicy w tym zakresie nie robi.

    Wiemy, wiemy...
    Szczepionka, dzięki której organizm zwalcza wirusy, wcale nie działa.
    A że wirusy są zwalczane, to i nie maja zbyt wielu szans na przetrwanie,
    zatem dzięki niedziałającym szczepionkom pandemia rozkwita. :D
    To nic nowego, od dawna "specjaliści" wykształceni w internetach,
    wszystkim wyjaśniają, że szczepionki mają skutek przeciwny od
    ogłaszanego przez spiskujących bogaczy. One mają za zadanie depopulację
    i zniewolenie.
    Zapomniałem, że nie ma sensu dyskusja z przekonanymi co do tego, że
    wszyscy kłamią, że nie wolno wierzyć raportom i statystykom.
    Już więcej nie piszę.

    --
    -
    Akarm