  • Data: 2022-06-20 10:49:24
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmm ostatnie dane z pl które były publikowane podawały, że coś ok 42%
    > śmiertelności na (ponoć) covid (bo ustala się to na podstawie dodatniego
    > testu, który nie przesądza nawet czy jesteś/byłeś chory, no ale dotyczy
    > to tak zaszczepionych jak i niezaszczepionych), było ponad 40%
    > umierających to osoby zaszczepione i cały czas był trend rosnący.
    > Pomijam już, że tych co umrą w ciągu 2 tygodni po szczepieniu wpisuje
    > się jako osoba nieszczepiona w statystykach...

    Już przytaczałem dane zgonów z marca 2022. Porównanie zmarłych w pełni
    zaszczepionych trzema dawkami z cała resztą:

    wiek ogółem |przypom. reszta
    0-18 9 | 0 9
    19-24 13 | 1 12
    25-34 81 | 1 80
    35-44 252 | 7 245
    45-54 518 | 14 504
    55-64 1 559 | 73 1 486
    65-74 4 136 | 321 3 815
    75-84 4 856 | 428 4 428
    85-94 4 811 | 401 4 410
    95+ 5 374 | 432 4 942

    21 609 |1 378 19 931

    To mi jakoś niezbyt wygląda na 42%, ale może się mylę...

    > Nie ma żadnych badań poza obserwacjami (które w związku z metodologią
    > mogą nie być wystarczająco dobrym dowodem), że ta szczepionka chroni
    > przed hospitalizacją i śmiercią.

    Oczywiście.
    Raporty zgonów (np. te z marca 2022 roku) nie mogą być wystarczającym
    dowodem, bo to są tylko stwierdzone faktyczne zgony. Głupia metodologia,
    polegająca na stwierdzeniu czy chory zmarł naprawdę, czy tylko symuluje.
    Tak? :D

    > Ta szczepionka to bubel wzięty ze
    > śmietnika nauki. Cóż z tego co mi wiadomo, próby z technologią nie były
    > udane, aż tu nagle zastosowano w nowatorskiej szczepionce przeciw
    > przeziębieniu...

    Jasne!
    Uczenie organizmu walki z wirusem bez podawania żywego wirusa (jak w
    szczepionkach sprzed kilkudziesięciu lat), a tylko tylko informacji o
    jego właściwościach, to bubel. Albowiem gdyby podano wirusa, to on
    mógłby wyrządzić krzywdę organizmowi. Natomiast nauczenie układu
    odpornościowego rozpoznawania wirusa na podstawie informacji o jego
    budowie jest bardzo groźne, bo organizm nie jest zainfekowany. Skandal!

    --
    -
    Akarm