  • Data: 2022-06-20 07:52:13
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-06-2022 o 20:52, Akarm napisał:

    > No to wyjaśnij zasadę działanie organizmu po szczepionce.
    > Dlaczego ludzie zaszczepieni nie idą do szpitala i nie umierają na
    > Covid-19? Dlatego, że układ odpornościowy po szczepieniu nie daje sobie
    > rady z wirusem?
    > A może jednak układ odpornościowy zaszczepionych ludzi potrafi
    > unicestwić wirusy?
    > Trzeciej możliwości wpływu szczepionki raczej nie widać...

    hmm ostatnie dane z pl które były publikowane podawały, że coś ok 42%
    śmiertelności na (ponoć) covid (bo ustala się to na podstawie dodatniego
    testu, który nie przesądza nawet czy jesteś/byłeś chory, no ale dotyczy
    to tak zaszczepionych jak i niezaszczepionych), było ponad 40%
    umierających to osoby zaszczepione i cały czas był trend rosnący.
    Pomijam już, że tych co umrą w ciągu 2 tygodni po szczepieniu wpisuje
    się jako osoba nieszczepiona w statystykach...

    Nie ma żadnych badań poza obserwacjami (które w związku z metodologią
    mogą nie być wystarczająco dobrym dowodem), że ta szczepionka chroni
    przed hospitalizacją i śmiercią. Ta szczepionka to bubel wzięty ze
    śmietnika nauki. Cóż z tego co mi wiadomo, próby z technologią nie były
    udane, aż tu nagle zastosowano w nowatorskiej szczepionce przeciw
    przeziębieniu...

    --
    http://zrzeda.pl