  • Data: 2022-06-20 07:59:13
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-06-2022 o 02:58, Animka napisała:
    > W dniu 2022-06-18 o 11:41, Kviat pisze:
    >
    > Czy jak ktoś sie nieszczepił i nie ma paszportu (wiadomo jakiego) to
    > dentysta nie odmówi wyrwania zęba?

    W Polsce nie ma prawa cię pytać o takie rzeczy nawet. Inna rzecz, że jak
    znajdzie się idiota, który tak postępuje, to ja bym poszukał innego
    dentystę, bo to znaczy, że spotkałaś nieuka. Tam, gdzie chodzę do
    dentysty, poza krótkim okresem na początku całego zamieszania nie
    musiałem nawet maseczki zakładać idąc.

    --
    http://zrzeda.pl