    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5efeea8d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0031a1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f02efa0$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f035146$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Date: Mon, 6 Jul 2020 19:06:17 +0200

    dyskusyjnych:5f035146$0$17341$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 06.07.2020 o 11:32, J.F. pisze:

    >Jakoś nikogo nie obchodzi co chcemy - mają, to mogą.

    Ale czego Ty chcesz?
    -rownych wyborow, gdzie wszyscy rowno mdleja w kolejce z gorąca,
    -rownych wyborow, gdzie niektorzy wchodza bez kolejki, zeby nie
    zemdlec,
    -rownych wyborow, gdzie kazdy moze zaglosowac listownie ... wiedzac,
    ze wladza moze to dowolnie sfalszowac :-)

    >Po co? Ma prawo głosować jak chce, to niech głosuje.

    ale w rowny sposob - na wlasnych nogach, lub niech go komisja lub staz
    miejska wniesie :-)

    >I często brakło;)

    raczej rzadko. gdzies tam dowozili w trakcie, ale czekac nie trzeba
    bylo.

    Za to ciekawe, jak bedzie teraz - ponoc rekordy w pobieraniu
    zaswiadczen.

    >Tak - korzystam na codzień - woda jest, śmieci odbierają (było lepiej
    >przed reformą), komunikację mamy najlepszą w kraju:P

    Caly narod buduje metro :-)

    Ale ja nie o tym - skad wiesz, ze tam od drugiej strony wszystko
    prawidlowo dziala ?

    A - i jakby tak zakrecic wam wode do czasu naprawienia oczyszczalni
    ... :-P

    >Ogłoszenia o pracę były.

    Tak bez konkursu na kierownicze stanowiska ?

    A swoja droga, gdzie oni chca fachowca znalezc ... w innym miescie ?
    :-)

    >Może - mam poczucie graniczące z pewnością, że po pisich czystach
    >taniej nie będzie, bo to nie ich cel.

    Ale wiesz - moze polowa przedsiebiorcow odetchnie, bo teraz ich
    dopuszcza do przetargow :-)

    >Premier kłamie jak rusza ustami albo klepie na klawce:P

    Komisarz moze potraktowac slowa doslownie :-P

    >Postawię stówkę u buków - zawsze wygram cokolwiek się nie stanie;)

    Jest to jakis pomysl :-)

    >Jak się nie doszukuję? Każdy głos korespondencyjny, to pozostawanie
    >głosu poza społeczną kontrolą pod nazdorem organizacji partyjnej.

    Czyli zlikwidowac czesc korespondencyjna ?

    >Co być powinno a co niezawisły ziobrokurator zrobi to odmienne zbiory
    >bez części wspólnej.

    Jest to jakis pomysl, ale jeszcze sad musi zatwierdzic ... choc i tu
    sie robi partyjne nadanie ...

    J.