  • Data: 2020-07-03 03:05:55
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efe40a2$0$499$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.07.2020 o 21:30, J.F. pisze:

    >3000 tysie uprawnionych dwa zagłosowanych. 12 godzin razy 60 minut
    >razy

    To u mnie w jednej szkole dwie komisje, po 1500 uprawnionych i po 2
    biurka

    >cztery biurka podzielić prze 2k = 1,44 minuty na łba. Niby jakiś
    >zapas jest, ale wcale dużego szczytu nie trzeba żeby zrobić kolejkę.

    Jak sie wyrobia troche szybciej z wydaniem, to nawet spory zapas.

    >Wystarczy 1 co minutę i cały czas stroisz. 60 na godzinę. A msza co
    >godzinkę...

    Ale to juz potrzebujesz 240 emerytow na 4 biurka. A w obwodzie masz
    ich z 1000, z czego glosujacych z 700.

    No, jak sie zorganizuja, to na 3h moga zablokowac.
    Zwyklego wyborce moga przegonic ... ale przyjdzie w innym terminie

    >Tak na poważnie - jeśli ten pomysł wejdzie to będzie doskonały wałek
    >wyborczy pod pretekstem szlachetnych intencji - czyli kwintesencja
    >pisowskości.

    Pomysl chyba wejdzie, choc cos dzis slysze, ze przepis jest, ale kary
    nie ma :-)
    A jak sie sprawdzi ... zobaczysz :-)

    > Eee tam - zrobi wam Srebrna House i pomnik Kaczynskiego.

    >I znów aleje kaczyńskiego i zwolni wszystkich ze spółek miejskich i

    No, jest ryzyko. Choc akurat taka zmiana moze sie przydac - myslisz,
    ze nic tam sie nie zaleglo ?

    >pozatrudnia czynowników, pounieważnia wszystkie przetargi

    A to chyba nie tak latwo.
    A pardon, jakbym nie wiedzial gdzie pis ma prawo :-)

    >i zatrzyma inwestycję na następne dwa lata.

    > A na dlugo ten komisarz ?

    >OIDP trzy miechy. Akurat żeby zrobić czystkę i zabetonować swoich.

    Jak zabetonowac ? Przyjdzie nowy prezydent i wyp* :-)

    >Chyba że się przedłuży bez żadnego trybu.

    Chocby brak wyborow z powodu wirusa :-)

    >A skąd artykuły o drożyźnie nad morzem?

    Ale tlok tez juz byl ?

    >Naczelnik, stróż nocny, służby specjalne? A co za różnica - będzie
    >leżało niepilnowane, albo "pilnowane" przez ludzi wyznaczonych przez
    >władzę. Naprawdę tak nisko cenisz naczelnika państwa, żeby jakiś
    >worków nie mógł przegrzebać w państwowej instytucji zarządzanej przez
    >przydupasa, którego właśnie mianował?

    Ale jeszcze tak, zeby pocztowcy nie widzieli ...

> [...]
    >będzie bawił. Masz karty, masz dane potrzebne do ich wypełniania.
    >Wypełniasz zabierasz stare, wrzucasz nowe, komisja anonimiuje i nie
    >ma dowodów. Ilość się zgadza, dla niepoznaki można wrzucić2%
    >niewżnych i 10% na trzaskowskiego. I co - i chuj. Wygląda
    >podejrzania - nawet nie, bo przecież jedyne co będzie w protokole to
    >ilość kart otrzymanych - ta się będzie zgadzać i nieważnych - a czemu
    >miały by być? Dorzucisz procent na dudę i nie ma możliwości
    >udowodnienia tego. To co dalej wątpisz? Ja bym był raczej zdziwiony

    grubymi nicmi szyte.
    -wypelnic oswiadczenia ... niby przy 10 kartach na komisje nie
    problem, kilku ludzi wypelni dla calego miasta ...
    -podebrac te z poczty,
    -karty ... a teraz nie sa z pieczatka obwodowej komisji ? no ale w
    polowie komisji przewodniczacy z PiS .. chyba, zeby nie.

    Niby mozna, ale jak sie cos potknie, to bedzie dym ..

    >Przypomnij proszę - kto drukuje koperty? Z jakich powodów wydrukowano
    >ich w niewyborach ponad trzy miliony więcej niż uprawnionych. Nie
    >zapala ci się lampka?

    No, wtedy nie bylo kwestii frekwencji, wszystkim trzeba bylo
    dostarczyc,
    a drobny zapas potrzebny - chocby w dystrybucji do okregow czy na
    wypadek jakiejs straty w pakowni.

    >Będzie widać - jest liczba zgłoszonych do głosowania
    >korespondencyjnego i licza odebranych pakietów od poczty.

    Wyborcy nie odeslali, i co im zrobisz ...

    >No ale po co kombinować, jak można wrzucić swoje.

    >A każda naczelnik(czka) szefa.

    I tak trzesie d*, ze nic nie zrobi, jak szef bedzie chcial po nocy
    wejsc ?

    >W porównaniu z całą resztą możliwych przekrętów podmianka worka na
    >poczcie jest najprostsza. Naprawdę nie doceniasz psiów jeśli uważasz,
    >że mając cały zarząd w ręku nie mają możliwości dobrania się do
    >przesyłek.

    Tak, zeby nikt nie widzial.

    W sumie ... szef/poczta wyzsza powinien miec zapasowe klucze do
    placowek, chocby jak naczelniczka zgubi ..

    >Nie można - choćby dlaego, że jak odbierasz papiety to komisja
    >jeszcze

    Wyborca moze. Nie musi przez poczte.

    >zamknięta. Poza tym to nie od listonoszy zależy gdzie chcą to sobie
    >nosić.

    A od kogo ? Zorganizuja osobnych rozwozicieli ?

    >W sumie racja;) Ale i tak by spierdolił;)

    Juz sie nie dowiemy.
    Jakby listonosze dali rade to rozniesc ... to Sasin juz odniosl
    sukces.

    >No i co z tego. Jednostronność tvpis, tk, neokrs, sn, prokuratury na
    >ten przykład też rzuca się w oczy. Łamanie konstytucji również. Na
    >nikim już to nie robi wrażenia. To już nie jest państwo prawa. Teraz
    >to się odbywa "bez żadnego trybu".

    Tez prawda. TVN i GW cos tam pohalasuja, i kogo to obchodzi :-)

    J.