  • Data: 2020-07-04 09:37:04
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2020 o 10:21, J.F. pisze:

    > Nie, o 20:00 np
    > Albo o 18:15, jesli skojarzy kiedy te msze.

    Już samo to, że rozważasz "wyborczy survival" żeby ucieć przed stadem
    emerytów oznacza że wybory nie są w tej kwestii równe.

    > Z drugiej strony - jakby emeryt mial stac w tym upale, to tez
    > niekoniecznie jest oznaka rownosci.

    Dlaczego - przecież może korespondencyjnie? Poza tym, w okolicy mieszkam
    może nie najlepszej, ale jak była kolejka na wybory, to tych naprawdę
    słabych przepuszczano, a jednego nawet z kimś po schodach wnosiłem bez
    kolejki, żeby zagłosował. Choć pewnie sam jego głos się nam nie podobał;)

    > A swoja droga - skad te kolejki ? Dawniej nie bylo ...

    Frekwencji takiej też nie.

    > Kiedy wlasnie czystka dobrze robi.

    Prawie nigdy nie, a już polityczna to z zasady jest zła. Pomijając
    wszystko inne akurat spółki miejskie działają w warszawie raczej w
    górnej strefie stanów dobrych. Nawet w MPWiK odpowiedzialni za czajkę
    zostali już wymienieni sądząc po ogłoszeniach o pracę. Może i jest drogo
    (choć ostatnio dość mocno wszystko odchudzili w związku z obniżeniem
    wpływów) ale przynajmniej dobrze. Za to celem pisiowskiej czystki
    napewno nie będzie, żeby było taniej, ani lepiej. Możesz podać przykład
    instytucji króea pow wymianie kadr na pisią zaczęła działać lepiej i taniej?

    > Ale miasto ma dobry przyklad - uniewazni te umowy :-)

    No doskonały pomysł - wojna polsko-polka bez żadnego trybu i prawa.
    Bardzo mi przypada do gustu pomysł, żeby na przykład kierowniczką mojego
    przedszkola zastała jakaś pisia pizda bez umiejętności i doświadczenia.
    W końcu co złego się może stać?

    > A rozprawa w sadzie, to wiesz ile trwa :-)

    I dlatego jestem zadowolony, że warszawy to nie dotknąło.

    > Z drugiej strony mamy ludzi na kwarantannie .. i co - nie maja prawa ?

    Teoretycznie mogą korespondencyjnie.

    > Masz racje, druga pieczatka zaden problem. A moze i nie druga - gdzie te
    > pieczatki sa ?
    > U przewodniczacych obwodowych w kieszeni, czy oddali do depozytu do
    > okregowej ?

    W sumnie co za róznica - zapewne są i drugie egzemplarze tych pieczątek,
    podobnie jak kluczy.

    > do gazety zadzwonic.

    Przecież będzie "wyborcza nie czytam!" albo "wp-niemcy". Ile już afer
    opisali i co - "ośmiorniczku kurwo!" ;(

    > Mozliwosc jednak jest. Poza tym do komisji moze zaniesc ktos inny.

    Przeczywiście - może się teoretycznie zdarzyć, że "podmienią" czyjś glos
    w worku, a on pójdzie zanieść osobiście;) Jak by się taka sytuacja
    skończyła - obstawiam, że odnoszący głos osobiście zostałby oskarżony o
    jakies poważne przestępstwo wyborcze...

    > No, tak to normalnie dziala. Listy ze skrzynek sa odbierane, trafiaja do
    > sortowni,  potem do lokalnej placowki, a potem listonosze roznosza do
    > adresatow.
    > Kiedy chcesz przejac ?

    Ty jak leżą popakowane w woreczki, żeby odesłać do komisji.

    > Choc akurat teraz ... biorac pod uwage, ze poczta musi dostarczyc w
    > niedziele te wrzucone w piatek, to chyba jest sens, aby sortownia
    > odlozyla na bok, a specjalny listonosz rozwiozl po komisjach :-)

    O sam widzisz.

    --
    Shrek