  • Data: 2020-07-03 10:21:31
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efec269$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.07.2020 o 03:05, J.F. pisze:

    >Nie muszą się organizować - większość przychodzi po mszach. Były
    >zdjęcia kolejek. A teraz będziesz miał sytuację że stoisz w takiej
    >kolejce a z przodu się wpychają wyborcy pis...

    Jak msza co godzine, to na wszyskie godziny emerytow nie starczy.

    Musieliby sie ksieza zorganizowac i zrobic msze co godzina w
    najwiekszym tloku - taki "blok wyborczy" :-)

    >Następnego dnia?

    Nie, o 20:00 np
    Albo o 18:15, jesli skojarzy kiedy te msze.

    >No to sam widzisz, że równe to te wybory już nie będą.

    Z drugiej strony - jakby emeryt mial stac w tym upale, to tez
    niekoniecznie jest oznaka rownosci.

    A swoja droga - skad te kolejki ? Dawniej nie bylo ...

    >Być może się zaległo. Jednak wolałbym, żeby robiono to zgodnie z
    >prawem a nie na zasadzie czystek i zatrudniania jełopów ale swoich.

    Kiedy wlasnie czystka dobrze robi.
    A zgodnie z prawem ... od razu im kadencje wprowadzic ?

    >No właśnie.

    >Wpisze się w umowy gigantyczne odszkodowania albo inne złote
    >spadochrony. I okaże się że miasta nie stać.

    Ale miasto ma dobry przyklad - uniewazni te umowy :-)

    A rozprawa w sadzie, to wiesz ile trwa :-)

    >Nawet tłoku nie musi być. Wystarczy, że w mieście 10 tysi przyjedzie
    >dodatkowe 5 i już wygrywają.

    Woz strazacki owszem. Na wynik to wplywu nie ma.
    Bardziej sie boje, ze niektorzy pojada na urlop i nie zaglosuja.

    >No w nocy to śpią.

    >Przypomnieć ci wykres "do tego się nie posuną > tu byli rok temu > tu
    >są tam kurwa poszli"?

    >Masz gotowy i realny mechanizm fałszerstwa wyborów i cię to nie
    >niepokoi?

    Z drugiej strony mamy ludzi na kwarantannie .. i co - nie maja prawa ?

    >Weź mnie nie rozśmieszaj - mówimy o możliwości sfałszowania wyborów
    >przez władzę, a ty wyjedżasz, że się nie da bo pieczątka. To może
    >jeszcze napisz, że nie da rady bo nie wolno;)

    Masz racje, druga pieczatka zaden problem. A moze i nie druga - gdzie
    te pieczatki sa ?
    U przewodniczacych obwodowych w kieszeni, czy oddali do depozytu do
    okregowej ?

    >Jest gdzieś lista stu największych dymów. Ktoś poszedł siedzieć?
    >Wniesiono akt oskarżenia? W telewizji publicznej mówili? Nie
    >zauważasz że w międzyczasie rzeczywistość się zmieniła i to że
    >wyjdzie na jaw, że pisi coś odpierdoliły lub nawet jawnie prawa
    >złamali na nikim już wrażenia nie robi - dzień jak co dzień. On już
    >stoją ponad prawem.

    No niby tak.

    >10%?

    Moze przy okraglej liczbie taniej :-)

    >Nic nie zrobisz, ale będzie widać.

    Bedzie cos widac, ale to za malo nawet na dym :-)

    >A co ma zrobić - na rejtana się w drzwiach rozwalić, czy zameldować
    >prezesowi poczty polskiej?

    do gazety zadzwonic.

    >Ale jaki ma to sens? Po to głosujesz korespondencyjnie, żeby nie
    >chodzić do komisji.

    Mozliwosc jednak jest. Poza tym do komisji moze zaniesc ktos inny.

    >Listonosz dostaje rozkaz, że ma zanieść na pocztę i tam sortują, to
    >ma zanieść. A nie do komisji bo tok sobie wymyślił.

    No, tak to normalnie dziala. Listy ze skrzynek sa odbierane, trafiaja
    do sortowni, potem do lokalnej placowki, a potem listonosze roznosza
    do adresatow.
    Kiedy chcesz przejac ?

    Choc akurat teraz ... biorac pod uwage, ze poczta musi dostarczyc w
    niedziele te wrzucone w piatek, to chyba jest sens, aby sortownia
    odlozyla na bok, a specjalny listonosz rozwiozl po komisjach :-)

    J.