  • Data: 2007-06-25 19:33:49
    Temat: Re: PACJENCIE, do boju!
    Od: Raack <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 21:11, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A to akurat już dawno powinno być zrobione.
    > Nie dość, że płacę na państwową służbę zdrowia podatki, to i tak płacę
    > za lekarzy prywaciarzy. W publicznej nic nie można załatwić. Sorry, ale
    > miesiąc czekać na wizytę i zapisywać się tylko osobiście ( nawet nie na
    > telefon ) to można było, ale jakieś 50 lat temu.

    W tej sprawie nie chodzi o to co Ci się nie podoba, ale co się podoba
    ogółowi. Ja raz dwa razy w życiu byłem chory i jeden dzień w życiu
    leżałem z tego powodu w łóżku. Dla mnie wszyscy lekarze mogą iść won
    do Szwecji czy gdzie chcą. Ale nie chcę mieć zaraz rewolucji, jak się
    okaże, że połowie Polaków nie przysługuje połowa świadczeń, a
    prywatnie ich nie stać.